[O1] Rano ciężko zapala

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • probny
    Classic
    • 2011
    • 4

    [O1] Rano ciężko zapala

    Zamieszczone przez pieciopalczasty
    Styki przeczyszczone od centralki i nic nie pomogło.
    jeszcze kilka miejsc do sprawdzenia :idea:
  • Piker
    Classic
    • 2010
    • 10

    #2
    [O1] Rano ciężko zapala

    Witam, mam taki problem, po nocnym postoju auto zapala za drugim lub trzecim razem, najpierw jak zapali to od razu gaśnie, kolejny raz zapala normalnie i przez chwile falują obroty(od 850 do 950), po chwili wszystko wraca do normy, a obroty są ok.900rpm, co może być przyczyną? Ile zimny silnik (ASV) powinien mieć obrotów na biegu jałowym, nie powinny być trochę podwyższone?

    Komentarz

    • piotrek_os
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 8160
      • Octavia II (1Z3)
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Piker, kiedy wymieniałes filtr paliwa???? Moze byc zapchany lub tzw oringi na filtrze puszczaja....i paliwo sie cofa
      Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

      Komentarz

      • Piker
        Classic
        • 2010
        • 10

        #4
        Auto dopiero kupione, więc na dzień dobry wszystkie filtry zostały wymienione.

        Komentarz

        • McGan
          RS
          • 2010
          • 3573
          • Superb III (3V3)

          #5
          A jak świece? Wymieniałeś już może?
          Jest: Kodiaq 2024 2.0 TSI 4x4 DSG Sportline, Nissan Patrol 2.8 1992 Long, Ford Mustang 4.6 V8 2010
          Było: Audi S6 Avant Quattro 4.2 340KM 420Nm,​ Octavia 2 2.0 TDI BMM 230KM 490Nm, Ford Mustang 3.7 2012 350KM, Nissan Patrol 2.8 1995 Long, Opel Astra G 1.6

          Komentarz

          • piotrek_os
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 8160
            • Octavia II (1Z3)
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez Piker
            Auto dopiero kupione, więc na dzień dobry wszystkie filtry zostały wymienione.
            a przed wymianą filtra tez był ten objaw?
            Moja 0II http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=78994

            Komentarz

            • lonerr
              Rider
              • 2006
              • 402

              #7
              Nowe świece też mogą od razu paść, sprawdź sobie czy są dobre, u mnie jak nie grzały wszystkie to był dymek z rury koloru białego i wspomniane falowanie na początku, ale auto nie gasło .... . Co do filtra to wymiana wymianą, ale czy wszystkie połączenia są ok ?
              Skoda Octavia II Elegance BKC 1.9 77kW 105KM/240Nm
              Skoda Octavia I Celebrate ASV 1.9 VP 81kW 110KM/235 Nm

              Komentarz

              • gregorianin
                Ambiente
                • 2008
                • 215
                • Octavia II (1Z3)
                • AHF 1.9 TDI VP 110 KM
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #8
                wygląda na zapowietrzający się układ paliwowy...
                www.DURASOFT.pl

                -Hamownia podwoziowa
                -Modyfikacje programowe (Chip-Tuning)
                -Diagnostyka
                -Filtry FAP/DPF

                Komentarz

                • Piker
                  Classic
                  • 2010
                  • 10

                  #9
                  Objawy te są tylko na zimnym silniku, jak silnik popracuje 10-20sekund i go zgaszę, to od razu zapala i już jest dobrze. Przed wymianą filtra było tak samo. Byłem w zakładzie, w którym zajmują się naprawą pomp i wtryskiwaczy itp. powiedział, że wszystko jest ok. tylko zmienił mi 2 świece, bo podobno były spalone. Ale moim zdaniem nic to nie zmieniło, no może oprócz tego że nie kopci po zapaleniu, tak jak przed wymianą świec. Może powinienem zmienić od razu wszystkie świece? Jak sprawdzić czy są sprawne?
                  Gregorianin jak sprawdzić czy układ się zapowietrza? Jak się go odpowietrza?

                  Komentarz

                  • songohou
                    Drive
                    • 2010
                    • 43

                    #10
                    Jeżeli układ się zapowietrza zobaczysz bąble powietrza w przewodzie między filtrem a pompą. Właśnie w weekend będę z tym walczył, mam tylko nadzieje że smok w baku nie jest zasyfiony bo nie chce mi się rozkręcać całego ustrojstwa.
                    http://www.majkadesign.pl/

                    Komentarz

                    • Piker
                      Classic
                      • 2010
                      • 10

                      #11
                      U mnie nie ma żadnych bąbelków. Jak sprawdzić świece?

                      Komentarz

                      • songohou
                        Drive
                        • 2010
                        • 43

                        #12
                        Do świec najlepiej mieć amperomierz cęgowy, wtedy łapiesz tylko za przewód i wszystko jest proste i czyste :-)
                        http://www.majkadesign.pl/

                        Komentarz

                        • Piker
                          Classic
                          • 2010
                          • 10

                          #13
                          A ile macie obrotów jak rano odpalacie auta w niskiej temperaturze?

                          Komentarz

                          Pracuję...